luni, 1 martie 2010

Conturi pentru donatii

Cei care vor sa faca donatii pentru Titu o pot face la BCR


Cont in Euro: RO74RNCB0180043705710001
BCR sucursala Baia de Aramă, Baia De Arama, Judetul Mehedinti , Strada Republicii nr. 25
Cont in Lei: RO14RNCB0318043705710001
BCR Floresti, Floresti, Judetul Cluj , Strada Avram Iancu nr. 276

Multumim de ajutor!


Donations are accepted via BCR:

Euro currency: RO74RNCB01800437057 10001 –
Address: BCR sucursala Baia de Aramă, Baia De Arama, Judetul Mehedinti , Strada Republicii nr. 25

Lei currency: RO14RNCB03180437057 10001 –
Address: BCR Floresti, Floresti, Judetul Cluj , Strada Avram Iancu nr. 276


9 comentarii:

  1. În cazul în care la bancă vi se cer detalii despre sucursala şi adresă, iată-le:

    contul în euro: BCR sucursala Baia de Aramă, Baia De Arama, Judetul Mehedinti , Strada Republicii nr. 25

    contul în lei: BCR Floresti, Floresti, Judetul Cluj , Strada Avram Iancu nr. 276

    Cineva a avut probleme, am vb cu Titu şi am primit datele.

    RăspundețiȘtergere
  2. iti doresc din suflet mult noroc sa ai pentru a te face bine ,sanatate dar sa n uiti pierzi speranta ca dumnezeu este ajutorul tuturor si te va ajuta si pe tine ,la care sper si eu pentru fratele meu ca dumnezeu o sa-i fie aproape , /este si el bolnav de cancer ) .
    doamne ajuta cu stima cristal

    RăspundețiȘtergere
  3. stiti cumva daca este vreo metoda de a dona bani fara taxare precum in cazul tranzactiilor obisnuite?

    Un ateu

    RăspundețiȘtergere
  4. Din cate stiu eu nu exista metoda de a dona bani in cont fara taxare

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru plati din strainatate este corect sa asumam sa SWIFT-ul pentru BCR este: RNCBROBU?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da trebuie asumat si SWIFT-ul RNCBROBU. Multumim de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ziua de astazi mi-a deschis ochii in multe privinte! Mi-am dat seama cat de importanta este sanatatea (desi, poate, am ignorat acest lucru de multe ori!), mi-am dat seama ca pierderea ei este, de fapt, cea mai mare problema. Dar mi-am dat seama ca putem sa-i ajutam pe cei din jurul nostru care au probleme de sanatate!
    Il voi ajuta si eu pe Titu si sper sa se faca bine!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. sper sa ne anunti cat mai curand ca ai reusit sa treci peste acest impas :)
    iti doresc sanatate :)

    RăspundețiȘtergere
  9. imi donati si mie niste bani sa imi iau o masina?:D

    RăspundețiȘtergere